АНКЕТИ
меморијата влијаат вашата врска интелигенција зошто соништа луѓето стравот менува чекори стрес среќа предизвикува карактер терапија сексот мажите мозокот против психологија среќата депресијата мисли влијае жените работа прави љубов нивните емоции музика стресот депресија однесување успех мозок живот меморија совети
ПСИХА МУАБЕТ
-
meksiteks : Полонский !!! согласен что я Олег Михайлович Миронов Москвич 1959гр тупой хомячек, сука и аферист
))фильмы весна 2007 Норман olmira59 - пиздоболка! суд Умный Крайний, Тупой Миронов Игнатий:личное Лига Чемпионов реклама Чубайс Мамы Левичев кино самолет Стас Кучер магазины \"Океан\" - TarBaildNal : ОДНОКЛАССНИКИ ЗНАКОМСТВА
-
Addedyinhadi : Lofty bye, genial alternative other
- Viaccuta : You made some good points there. I did a search on the topic and hardly found any specific details on other sites, but then great to be here, seriously, thanks. ordre Viagra [url=«link» viagra online[/url] in US.
-
floobAssers : Honourable bye, sweet alternative other
- Gorgievska : ve molam odgovorot
- nate.85@hotm : * Загатката: „Еден затвореник се обидува да избега од една кула. Наоѓа јаже во неговата ќелија кое е не е доволно за да стигне безбедно до земјата. Го поделил јажето на пола, ги врзал двата дела и избегал. Како успеал да го направи тоа?“
-
Stoxiawaist : Obedient bye, genial soul mate
- guest_8667 : zdr
-
guest_9917 :
ПОПУЛАРНО ВО БИОПСИХА
СЛУЧАЕН ИЗБОР
| ХРАНА ЗА ПОМНЕЊЕ |
|
|
|
| Среда, 07 Декември 2011 16:58 |
|
Состојката холин која припаѓа на групата B витамини помага при заштита на мозокот од ефектите на стареењето...
Таа се наоѓа во пилешкото месо, јајцата, морската риба и мешунките. Научниците од Универзитетот во Бостон по истражувањето заклучиле дека луѓето чија исхрана е богата со холин бележи подобри резултати на тестовите за помнење и имаат помали шанси за промени на мозокот поврзани со деменција.
- Ова истражување додатно ги потврди претпоставките на научниците дека исхраната влијае на брзината на стареење на мозокот, но ниеден продукт не е магичен лек кој целосно ја отстранува деменцијата, вели докторка Рхода Ау и додава дека најважно е да се јаде здраво и урамнотежено. Претходните истражувања покажаа дека медитеранскиот начин на исхрана, кој вклучува риба, зеленчук и маслиново масло е делува многу благотворно на здравјето.
- Иако оваа студија не докажува дека колинот апсолутно ја штити меморијата, со сигурност можеме да речеме дека тој игра голема улога, вели докторката Ау. Според зборовите на експертите, во организмот дневно треба да внесат 550 милиграми холин, а жените 425. Слични Статии: |










