АНКЕТИ
луѓето музика психологија работа живот прави мажите чекори менува врска карактер љубов терапија однесување совети стресот меморијата влијаат сексот зошто влијае мозокот стравот интелигенција емоции жените мисли вашата среќа предизвикува соништа стрес мозок депресија среќата меморија нивните депресијата успех против
ПСИХА МУАБЕТ
- Oppotozek : ygfkj
-
meksiteks : Полонский !!! согласен что я Олег Михайлович Миронов Москвич 1959гр тупой хомячек, сука и аферист
))фильмы весна 2007 Норман olmira59 - пиздоболка! суд Умный Крайний, Тупой Миронов Игнатий:личное Лига Чемпионов реклама Чубайс Мамы Левичев кино самолет Стас Кучер магазины \"Океан\" - TarBaildNal : ОДНОКЛАССНИКИ ЗНАКОМСТВА
-
Addedyinhadi : Lofty bye, genial alternative other
- Viaccuta : You made some good points there. I did a search on the topic and hardly found any specific details on other sites, but then great to be here, seriously, thanks. ordre Viagra [url=«link» viagra online[/url] in US.
-
floobAssers : Honourable bye, sweet alternative other
- Gorgievska : ve molam odgovorot
- nate.85@hotm : * Загатката: „Еден затвореник се обидува да избега од една кула. Наоѓа јаже во неговата ќелија кое е не е доволно за да стигне безбедно до земјата. Го поделил јажето на пола, ги врзал двата дела и избегал. Како успеал да го направи тоа?“
-
Stoxiawaist : Obedient bye, genial soul mate
- guest_8667 : zdr
СЛУЧАЕН ИЗБОР
| ЖЕНИТЕ, ВИНОТО И СЕКСОТ |
|
|
|
| Понеделник, 14 Февруари 2011 20:23 |
|
Жените кои дневно конзумираат една до две чаши црно вино имаат подобар и поисполнет сексуален живот.
Научниците од универзитетот во Фиренца извршиле истражување со 800 испитанички на возраст од 18 до 50 години. Тие дошле до заклучок дека жените кои имаат навика секојдневно да конзумираат мало количество (една до две чаши) црно вино, повеќе уживаат во сексот од оние кои воопшто не пијат. Акцентот на истражувањето бил ставен на сексуалниот апетит, оргазмите и задоволството што жените го пријавиле од сексуалните активности.
Оние кои пиеле две чаши црно вино биле бодувани со 27,3 поени, додека оние кои пиеле само по една, добиле 25,9 поени. Тие што воопшто не пиеле вино имале резултат 24,4 поени. Д-р Николо Мондиани изјавил: „Историски гледано, уште од античка Грција се знае дека врската помеѓу виното и сексуалност е прилично силна. Жените кои умерено пијат вино имаат подобар и посреќен сексуален живот. Сепак, овој аспект не е доволно истражен и ќе се потрудиме да направиме дополнителни истражувања, во нов правец, за да провериме дали навистина постои толку голема поврзаност помеѓу виното и женската сексуалност“.
Уште еден интересен факт до кој е дојдено во текот на ова истражување, е дека постарите жени пријавиле поисполнет и позадоволителен сексуален живот од помладите.
Слични Статии: |










